onsdag 1. oktober 2008

Konkurransen Frøken Høstblad 2008

Jeg har meldt meg på til konkurransen Frøken Høstblad 2008 på Moseplassen.
Disse bildene tok jeg idag, og Anne på Moseplassen kan få velge hvilken hun vil bruke :)

Frøken Fargerik - samlet det jeg fant rundt skoleplassen da jeg gikk tur idag! Nydelige farger!



Frøken "Ikke tråkk på meg!" - Fotografert på en bussholdeplass - minner om at nå kommer høsten for fullt, alt visner, blir til jord - og nytt liv igjen!



Frøken Solminner - Nydelige farger fotografert i kveldssola...



Frøken Høstgrøde - Nyper fra en tilfeldig busk, og noen vakre blader.



Frøken Lillablad - disse har enda litt grønt igjen i seg.Fotografert på et bilpanser (!)



Frøken Himmelblå - de ser nesten ut som om de flyr over himmelen, ikke sant? Men de ligger på bilpanseret...

4 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

wow, så mange flotte alternativ da :D
Da skal jeg tygge litt på hvilken kandidat jeg tar med i konkurransen, kjempehyggelig at dere vil være med :D

Laila sa...

Ja, jeg hadde valgets kvaler, så da tenkte jeg at da kunne jeg overlate de kvalene til deg ....:)

M.E.V. foto sa...

Nydelige blader, spesielt viftelønna:)

Laila sa...

Ja, ikke sant :) jeg har veldig sansen for den...